Nieuws

  • 26 feb 2016

    17:08

    Olyses: At your ICT-service

    20 jaar geleden werd automatiseringsbedrijf Olyses opgericht.
    Service, klantgerichtheid en continuïteit waren toen en nu belangrijke thema’s.

  • 29 jan 2016

    12:24

  • 28 dec 2015

    15:15

    Maak van uzelf geen cybercrimedoelwit

    Met de volgende tips minimaliseert u de kans op cybercrime en maakt u van uzelf een onaantrekkelijk cyberdoelwit.

  • 24 nov 2015

    16:09

    Hoe houdt u controle over uw inbox?

    Handige e-mailtips voor het vergroten van uw persoonlijke effectiviteit

  • 27 okt 2015

    12:48

    Slimme mailtips voor een efficiënte bedrijfsvoering!

    E-mailen doen we dagelijks. Maar hoe geeft u mail goed vorm in uw organisatie? Olyses geeft u handige tips voor een efficiënte bedrijfsvoering.

  • 01 okt 2015

    07:13

    ICT-management: overbodige luxe of noodzaak voor uw bedrijf?

    De kennis om ICT goed te managen ontbreekt vaak binnen de organisatie. Terwijl een goede ICT-infrastructuur noodzakelijk is voor de bedrijfscontinuïteit.

  • 04 aug 2015

    08:22

    Hoe herkent u de juiste ICT-partner?

    ‘Klanten zoeken geen technicus, maar een ICT-partner’ zegt Olyses-eigenaar Maarten Corvers in een interview in Regio Business. Deze wens is ook het uitgangspunt voor de online omgeving van Olyses ETAB die onlangs is vernieuwd. Een trotse directeur aan het woord:

  • 30 jul 2015

    10:17

    Voorlopig afzien van Windows 10 upgrade

    Zoals u wellicht heeft vernomen heeft Microsoft op 29 juli de upgrade naar Windows 10 gelanceerd. Gebruikers van Windows 7 en Windows 8(.1) hebben een icoon in de taakbalk staan waarbij de upgrade uitgevoerd kan worden. Wij raden alle zakelijke gebruikers aan om deze upgrade voorlopig niet uit te voeren, omdat nog onduidelijk is welke gevolgen de upgrade heeft voor het functioneren van uw applicaties.

  • 21 jul 2015

    14:17

    Wachttijd: van klacht naar compliment

    ‘Al onze medewerkers zijn in gesprek, een ogenblik geduld alstublieft.’ De zin die ergernis oproept bij velen. Een klacht over een lange wachtrij staat zo op social media. En dan heeft u ook te maken met de wettelijke verplichting over hoe snel de telefoon wordt opgenomen. Maar hoe lang moet men werkelijk wachten?

  • 07 jul 2015

    13:30

    ‘Klanten zoeken geen technicus, maar een ICT-partner’

    ‘Klanten zoeken geen technicus, maar een ICT-partner’ zegt Olyses-eigenaar Maarten Corvers in een interview in Regio Business. Deze wens is ook het uitgangspunt voor de online omgeving van Olyses ETAB die onlangs is vernieuwd. Een trotse directeur aan het woord.