Olyses: At your ICT-service
20 jaar geleden werd automatiseringsbedrijf Olyses opgericht.
Service, klantgerichtheid en continuïteit waren toen en nu belangrijke thema’s.
20 jaar geleden werd automatiseringsbedrijf Olyses opgericht.
Service, klantgerichtheid en continuïteit waren toen en nu belangrijke thema’s.
Met de volgende tips minimaliseert u de kans op cybercrime en maakt u van uzelf een onaantrekkelijk cyberdoelwit.
Handige e-mailtips voor het vergroten van uw persoonlijke effectiviteit
E-mailen doen we dagelijks. Maar hoe geeft u mail goed vorm in uw organisatie? Olyses geeft u handige tips voor een efficiënte bedrijfsvoering.
De kennis om ICT goed te managen ontbreekt vaak binnen de organisatie. Terwijl een goede ICT-infrastructuur noodzakelijk is voor de bedrijfscontinuïteit.
‘Klanten zoeken geen technicus, maar een ICT-partner’ zegt Olyses-eigenaar Maarten Corvers in een interview in Regio Business. Deze wens is ook het uitgangspunt voor de online omgeving van Olyses ETAB die onlangs is vernieuwd. Een trotse directeur aan het woord:
Zoals u wellicht heeft vernomen heeft Microsoft op 29 juli de upgrade naar Windows 10 gelanceerd. Gebruikers van Windows 7 en Windows 8(.1) hebben een icoon in de taakbalk staan waarbij de upgrade uitgevoerd kan worden. Wij raden alle zakelijke gebruikers aan om deze upgrade voorlopig niet uit te voeren, omdat nog onduidelijk is welke gevolgen de upgrade heeft voor het functioneren van uw applicaties.
‘Al onze medewerkers zijn in gesprek, een ogenblik geduld alstublieft.’ De zin die ergernis oproept bij velen. Een klacht over een lange wachtrij staat zo op social media. En dan heeft u ook te maken met de wettelijke verplichting over hoe snel de telefoon wordt opgenomen. Maar hoe lang moet men werkelijk wachten?
‘Klanten zoeken geen technicus, maar een ICT-partner’ zegt Olyses-eigenaar Maarten Corvers in een interview in Regio Business. Deze wens is ook het uitgangspunt voor de online omgeving van Olyses ETAB die onlangs is vernieuwd. Een trotse directeur aan het woord.