Support

Wij vinden het belangrijk dat u bij storingen
snel weer verder kunt met uw werk.

Een storing komt nooit gelegen en verstoort uw werkproces. Daarom kunt u iedere storing, groot of klein een beroep op ons doen. Ook voor vragen en advies kunt u bij ons terecht.

Technische vragen en melding storingen

Voor technische vragen en meldingen van incidenten en storingen kunt u onze servicedesk op werkdagen tussen 8.00 en 17.00 uur bereiken op: (073) 503 83 35. Wij staan u meteen te woord en lossen, indien mogelijk, uw probleem meteen op. U kunt uw vraag of melding ook per email sturen naar  servicedesk@olyses.nl. Wij nemen de melding tijdens onze openingstijden zo snel mogelijk in behandeling.

Inloggen op klantenportaal

Hiermee logt u direct in op ons systeem en kunt u een ticket aanmaken, de status van uw aanvraag inzien, en antwoorden op veelgestelde vragen bekijken.

Inloggen klantenportaal

Hulp op afstand

Klik op de afbeelding aan de rechterzijde voor hulp op afstand.