Olyses levert een compleet aanbod aan ICT diensten.
Van levering, onderhoud en beheer van hardware en software tot complexe projecten en advisering.
Beheer op afstand
Centraal in onze organisatie staat ondersteuning op afstand. Voor een vast bedrag per gebruiker per maand bieden we Remote Service: een mix van proactief beheer en ondersteuning van onze servicedesk. Door proactief met beheersoftware uw systemen te monitoren, op te ruimen en te voorzien van de meest actuele patches en updates, proberen we zoveel mogelijk problemen te voorkomen. Voorkomen is immers beter dan genezen. De ondersteuning wordt geleverd in het geval van incidenten met hard en software, problemen met het functioneren van software of het netwerk en bij gebruikersvragen uit de organisatie. We kijken waar mogelijk met u mee en lossen het probleem op. Ondersteuning van de servicedesk is met Remote Service onbeperkt (op basis van fair use) en zonder extra kosten. Zo weet u waar u aan toe bent.
Remote Service draait al een tijdje bij een aantal van onze klanten. Zowel zij als wij zijn enthousiast over de nieuwe mogelijkheden en de resultaten die dat biedt. Vandaar dat we hebben besloten dat ondersteuning op locatie alleen nog plaats vindt als ondersteuning op afstand geen oplossing biedt. Dat scheelt een hoop tijd en is beter voor het milieu.
Ondersteuning op lokatie
Olyses verzorgt ook ondersteuning op lokatie. Immers, niet alle problemen kunnen worden opgelost op een afstand. We komen langs bij calamiteiten, maar ook gepland in het kader van onderhoud en vervanging. We leveren alle materialen voor uw kantoorautomatisering en zorgen dat het werkend wordt opgeleverd.
U kunt voor ondersteuning op lokatie ook een scherpe SLA afspreken voor een vast bedrag per gebruiker per maand. We noemen dat Onsite Support Service. Olyses stuurt dan binnen 4 uur na melding een specialist naar de lokatie van de opdrachtgever. De service wordt ingezet en gepland via de servicedesk, indien het probleem met Remote Service niet oplosbaar is gebleken. Indien nodig wordt kosteloos uitleenapparatuur ingezet om tijdelijk basisfunctionaliteit van de werkplek te herstellen. Vraag vrijblijvend naar onze tarieven.
Project of advies
Projecten kunnen kleine afwijkende opdrachten zijn of complexe opdrachten. Voorbeelden van complexere projecten zijn de inrichting van nieuwbouwlokatie van een verzorgingshuis of medisch centrum, bedrijfsverhuizingen, of het aanleggen van verbindingen tussen meerdere vestigingen van dezelfde organisatie. Centraal staan altijd de vraag naar het eindresultaat: “hoe wilt u straks werken?” of met andere woorden “Wat kan straks als uw ideale automatiseringsplaatje is ingevuld?”.
Bij nieuwbouw of verbouw leggen we op uw verzoek de verbinding met architect, aannemer en interieurbouwer over de technische specificaties van de infrastructuur in de nieuwe lokatie. Als u daar behoefte aan heeft maken we samen met u een ICT-architectuur voor de nieuwe situatie en een projectplan voor de implementatie. Olyses zorgt voor de afstemming met betrokken partijen en voor de implementatie van het projectplan (uiteraard inclusief levering en installatie van de hard- en software).