Servicedesk

Om u beter van dienst te kunnen zijn werkt Olyses vanaf 1 september met een nieuwe systematiek voor het afhandelen van incidenten en technische vragen. Voor de duidelijkheid zetten we de nieuwe werkwijze kort op een rijtje.

Servicedesk

Om u beter van dienst te kunnen zijn werkt Olyses vanaf 1 september met een nieuwe systematiek voor het afhandelen van incidenten en technische vragen. Voor de duidelijkheid zetten we de nieuwe werkwijze kort op een rijtje.

Vragen en meldingen kunnen vanaf nu worden gestuurd naar servicedesk@olyses.nl. Ze worden dan in volgorde van binnenkomst en prioriteit afgehandeld met een ticketsysteem.

De servicedesk is maandag t/m vrijdag van 8.30 -17.30 uur telefonisch bereikbaar op 073-5038335.

Kan het incident of de vraag niet meteen worden afgehandeld, dan zorgt de servicedesk ervoor dat het ticket wordt belegd bij de medewerker met de meeste kennis over het onderwerp, of wordt geëscaleerd naar een andere medewerker als dat nodig is.

Wij verzoeken u om bij u bekende mobiele telefoonnummers niet meer te gebruiken voor incidenten en meldingen.

Comments are closed.